Mar 23, 2020

Covid-19 Maatregelen

Beste AB CI-drager,

Te midden van de verstoring en onzekerheid met betrekking tot COVID-19 zijn de gezondheid en veiligheid van onze CI-dragers, audiciens en werknemers van het grootste belang voor ons. Onze deuren blijven open en wij doen ons best om ervoor te zorgen dat wij een sterke ondersteuning voor ieder van jullie kunnen behouden.

Wij hebben maatregelen geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat wij u van dienst kunnen blijven, terwijl we ons steentje bijdragen om de richtlijnen om de verspreiding van het virus te minimaliseren, waaronder sociale afstand en regelmatig handen wassen. Wij reinigen en desinfecteren regelmatig ons kantoor en apparatuur.

Onze afdeling Customer Service staat klaar om u van dienst te zijn of vragen te beantwoorden. Zoals altijd kunt u hier ook producten aankopen. Customer Service is telefonisch bereikbaar op +31 (0)88 600 88 30 of via AB4You.NL@AdvancedBionics.com.

De impact van COVID-19 verandert dagelijks, evenals de maatregelen voor bedrijven. Wij houden de huidige situatie in de gaten en volgen het advies van de gezondheidsautoriteiten, regeringen en de WHO (World Health Organization).

Onze gedachten gaan uit naar al degenen die getroffen zijn en wij wensen u een goede gezondheid toe in deze ongekende crisis.

Alle medewerkers van Advanced Bionics